keskiviikko 2. marraskuuta 2011

you make me feel so na na na

Sori etten kirjoittanu pariin päivään, muttamutta on ollut paljon kaikkea. :D
Perjantaina tulin kotiin koulun jälkeen ja katoin pari jaksoa Peukaloisia, jotka olin saanut jo jossain pari vuotta takaperin jouluna. En ollu kattonu niitä ennen ja jotenki innostus tai aika ei vaan ollu riittänyt katsomaan niitä aiemmin. Joo mut, ne olikin ihan kivoja, ja katoin pari jaksoa samalla, kun tein läksyjä. Kun äiti sit tuli kotiin, mentiin ostamaan mulle uusia farkkuja. (: Sopivat yksilöt löytyi H&M, joku 20e? Ei kuitenkaan ollu paljoa. Sen jälkeen äiti meni ruokakauppaan ja mä menin Lindexiin. Sieltä ei löytyny mitään, vaikka oli aika paljon alennustuotteitakin. :c  No sitten mä jatkoin Infoa päin ja sieltä löytyi se Pikku Prinssi kirja. Se on hirmu psykologinen ja kehuttu, sekä satukirjamuodossa (siis, kyllä se on alkuperinkin ollut siinä muodossa, mutta sanoin vaan). Se makso vaan 9.95e ja sen oikea hinta olisi ollut joku 30e, joten äiti osti sen mulle. Olin kaavaillu lukevani sen muutenkin, että nyt kävi hyvä tuuri. Ja hei, sori toi valaistus ja muutenkin aika epäselvät kuvat, otin kuvat illalla.


Pikku Prinssi -kirja.


Oltiin kirjamessuilla lauantaina, ja siellä oli kaikkea kivaa. Anni tuli hakee mua (ok, siis sen isä tuli hakemaan annin kanssa) ja sit haettii teea ja lähettii ajaa hesaa kohti! Kello oli jotain (?) puol yksitoista. Sit siinä matkalla me teean kaa juteltiin jotain ja se selitti, kuinka se oli ottanut sen lapun mukaan ja sit mä vaan ihmettelin, että minkä lapun. Ja sitten mulle tuli sellanen helvetti-vittu-saatana -tunne, koska mä olin unohtanut sen kutsun kotiin, millä oisin päässy ilmaseks sisään! Onneksi Julialla - tai sen äidillä - oli vielä ylimääräisiä kutsuja mukana, että pääsin kuitenkin ilmaiseksi sisään. :D Ja niin, kun tultiin sieltä Teean kyydillä, menin sen jälkeen Annille. Lähettiin kävelemään Lempolaa kohden kauppaan ja mä ostin irtsareita, koska oli meidän ainoa päivä, milloin saatiin livetä karkkilakosta! :D Mentiin syömään niitä Annin kanssa niitten pihalle keinuun ja kun äiti tuli hakee mut, kädet oli ihan kohmeessa. Mut joo, siinä karkkipussissa oli Breaking Dawn, jei !







juustopeli !
Sunnuntaina luin bilsan kokeisiin, jotka oli tiistaina. Mun oli pakko lukea jo sunnuntaina, koska maanantaina en olis kerennyt.. Joo mut, sit iltapäivällä menin Miisalle Annin kanssa ja sit käytiin kävelemässä, tein kampaukset Miisalle ja Annille ja syötiin hyvin. :D Ja chillailtiin, ei mitään kummempaa. Mutta joo, syötiin kuitenkin ihanaa kanapastaa, mitkä miisa oli ottanu tähteeks veli kebabista, kun se oli käyny siellä sunnuntai aamupäivällä. Ja sit sen kanapastan alla oli vielä kebaleipää, tai jotain tollasta, yam. Ja ainiin, sit koska siitä kanapastasta ja kebabista ei tosiaan ollu paljon syömistä meille kaikille, tehtiin vielä croisantit sellasesta valmispakkauksesta. Meijän epäonneks me oltiin pidetty sitä pöydällä tyyliin puol tuntii ja sit kun avattiin se, oli se ihan kiinni ja sen takia 6 croisantin pakkauksesta tuli vain 4 ja se yks on sellanen jättimäinen..
Miisan kissa nukkuu


yritettiin tehä croisantteja..


tossa näkyy niitä uusia farkkuja & yhtä seppälän paitaa, mitä en oo oikein käyttäny

kanapasta, ennen

kanapasta, jälkeen

Annin hiukset, _2 PINNILLÄ_  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti