keskiviikko 9. marraskuuta 2011

I must be in heaven, 'cause I'm looking at angel

Ja hei, kerkesin aamulla syödä kerrosjogurtin, niin oli pakko ottaa kuva. (:

Moi, mä teen nyt toisen postauksen yhen päivän sisällä! Jej, varmaan joku uus ennätys mulle. No, edellisessä postauksessa mä kerroin yleisesti, mitä on tapahtunu viime aikoina. Nyt mä kerron, mitä tein tänään. (: Eli, menin Julialle koulun jälkeen ja tehtiin pakastepitsaa. Tai ei me sitä tehty, me vaan lämmitettiin ja syötiin. 


Kun oltiin syöty, mentiin Julian vessaan kokeilee teinipeili kuvia. Ne ei oikein onnistuneet, koska ollaan ensikertalaisia siinä asiassa. Ja koska me ei haluttu, että meijän päitä näkyy, niin haettii sinne tuoli, jolla mä seisoin. Julia seiso puoliks siinä ja puoliks vessanpöntön päällä. Sit se yhtäkkii vaan rysähti ja mä aloin kiljuu ja pitää Juliasta kiinni. Sit Julia vaan nauro (tai jotain naurun ja huudon sekoitusta) ja sano, et se on ennenki menny rikki. Eli, se ihme vessanpöntön kansi meni jotenki, mutta onneks Julia ei tippunu vessanpönttöön. :D:D Niinno, mä nyt laitan tähän vähän meijän kuvia. Nää jotkut on aika karuja ja osaa en viitti laittaa, että kehitelkää siitä sitten itse mielessänne, millasii ne loput kuvat on...







Joo no, sen jälkeen oltiin pienenpieni hetki koneella ja sit mentiin ulos. Saatin kuningas idea kuvata videopostaus ulkona, koska siellä on parempi valo. Mentiin sit sinne, kun Anni tuli. Yritettiin kuvata sitä, selitettiin kaikkea tyhmää enkunvihoista äikän suullisiin esityksiin. Ei siitä tullu oikein mitään ja siellä ulkona tuli vaan kylmä.. Mentiin sisälle ja ei kuitenkaan luovutta videopostaus ideasta, koska Julia löys jostain Dops Mud Cake -keksipaketin! Esiteltiin se siinä videolla, ja lisään sen tänne joku päivä, koska nyt on aika myöhä ja haluun käydä vielä pikaseen suihkussa. (: Se on niin ihana se video ja kannattaa tosiaan ostaa Dopseja! (; Ja ainiin, tähän vielä tälläinen, että maistoin mustikka glögiä Julialla.. Se oli ihan hyvää, ja lämmitti mukavasti siellä ulkona. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti