sunnuntai 13. marraskuuta 2011

oh daddy dear you know you're still number one

Hyvää isänpäivää! (: Heräsin tänään jossain puol seittemältä ja huomasin, et olin laittanu herätyksen tunnin liian aikaseks. Menin takas nukkumaan, ja heräsin seuraavaks jossain kaheksalta. Nousin ylös, menin täyttää äitin ja siskon kaa kakkua. Sitten herätettiin mun veli ja sit iskä tuli syömään kakkua. Se sai lahjat ja sit mä menin uudelleen nukkumaan. Nukuin aika huonosti ja heräilin, kunnes nousin kunnolla ylös kymmeneltä. Kattelin aamulla Frasieria ja olin koneella. Jossain kahelta söin ja puol neljäks sit futisharkkoihi. Ne kesti 1½ tuntia ja sit suihkuun ja sit katoin vähän aikaa yhtä leffaa, minkä iskä oli saanu lahjaks. (: Sit mä en kunnolla muista, mitä kaikkee oon tehny, ainaki lukenu ja tehny läksyt. Ainiin, eile viritin vielä jouluvalot mun kirjahyllyyn! ♥



 Mä ostin perjantaina kurkkupastilli -askin ja sit oon jo melkei syöny sen.. Ne on niin hyviä ja mun kurkku on ollu niin kipeenä - varsinkin yöllä ja aamulla - niin koen olevani oikeutettu syömään niin paljon pastilleja.

Perjantaina oli muuten ne metsämessut ja mulla ei sit oo sieltä kuvia, koska ei ollu taaskaan kameraa mukana.. No kuitenkin, lähettiin sinne jossain kymmeneltä. Kun päästiin sinne, syötiin eväät bussissa. Saatiin liput ja sit sai vapaasti lähtee sinne messukeskukseen seikkailee, kunhan sai vaan ne lapun pakolliset tehtävät tehtyä. Me tehtiin ne jotenkuten ja sit kun oltiin tehty niitä julian, teean ja annin kaa, teean ja annin piti lähtee elma -messuille. Me lähettiin julian kaa outletexpoon ja siellä oli kaikkea kosmetiikkaa ja vähän jotaki vaatteita. Ostin sieltä ainoastaan yhen kynsilakan, koska se oli niin herkullisen värinen ja makso vaan euron. <: Vaikka se onkin tosi huonolaatuinen, se menee silti, pitäs vaan ostaa päällyslakkaa.. Ja ainiin, aamulla oli kans kuntotesti, ja meni ihan mahtavan hyvin! Sain venytyksestä 10-, flamingoseisonnasta 10, vatsalihaksista jotai 8, käsipanojen nostosta 10 ja viisi loikasta jotain 8. (:

 Ja niin, sain muuten uuden ripsarin, koska edellinen alkoi olla loppu. Ja kans uus huulirasva, mutta onnistuin hukkaamaan sen jonnekin.. En kyllä osta uutta, etin sen jossain vaiheessa!


Lauantaina käytii äitin kanssa kaupungilla ja en löytäny oikein mitään, mutta ekat joulutorttu taikinat ja luumuhillot ostettiin! Oikeestaan, äiti osti, mutta mä ne tein. (: Mun jouluista fiilistä nostatti vielä The Grinch lauantain perheleffana ja sitkun laitoin ne jouluvalot mun huoneeseen, niin kuin mainitsinkin jo. Mä mietin jopa, pitäiskö kattoa samalla kertaa Nalle Puhin Joulu -elokuva, mutta en mä sitten kehdannu, kun on vasta marraskuu. :D Ja hei, marraskuusta puheenollen, 17. pvä synttärit! Yeah, enää kolme päivää!



Mä meen nyt hetkeks vielä kattomaan pari blogia ja sitten nukkumaan, heihei. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti