keskiviikko 9. marraskuuta 2011

My heart's a stereo, it beats for u, so listen close

Noniin, tässä lähiaikoina oon syöny kauheesti, kattonu leffoja ja sitten tehnyt äikän suullistaesitelmää ja öö, ainaki lukenu vielä baking in english -kokeeseen. Katoin n. viikon sisällä ainakin: Elizabethtown, Amélie, Persepolis, Life as we know it, Nothanger Abbey, Loma Roomassa ja sit joku Teealla katottu komedia. :D Sori huonosta kuvan laadusta, mutta tossa on ainakin pari leffaa. (: Noista mun lemppareita oli Elizabethtown, Life as we know it ja Nothanger Abbey. Muuten oisin kans sanonut tähän Amélien, mutta oon nähny sen pari kertaa ennenkin, niin en nyt laittanu sitä noihin lemppareihin..


juustosarvi & viinirypäleitä

Baking in English -koealuetta..
Tossa yks päivä tuli postista mulle sellanen kirje, missä oli jotain paksua sisällä. Sieltä sit löyty sellanen kirja, minkä olin voittanu kirjamessuilta kansikuvakilpailussa. Tai siis, piti valita kivoin kansi ja perustella, niin mä voitin!


laitoin on tohon (:
ruutulipaituli

pöllökoruu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti