torstai 10. marraskuuta 2011

FIRST THING TO MAKE YOUR DREAMS COME TRUE IS WAKE UP.

Tää päivä meni ihan muksasti, eka meilla oli Baking in English. Siellä oli bread competition! Haha, me tehtiin Annin kaa jotain suklaaleipää ja öö siellä oli kaikenlaista leipää. Tuli maha ihan täyteen ja olin tyyliin vaan haukannu niistä.. Ja sit vrm koko ryhmälle tuli nallekarkki traumat, koska Teea ja Joona laitto niiden leipään keltasia, värittömiä ja vihreitä nallekarkkeja. Ne nallekarkit suli sinne ja se oli niin pahaa, enkä mä haluu enää ikinä syödä nallekarkkeja. Öö, tässä kirjotusten välilä tulee sit kuvia, mitä tänään otin koulun jälkeen.








Vikalla tunnilla oli enkkua ja oltiin aika riehakkaita. :D Mä söin tunnilla mandariinin, sit me vaan tarkistettiin tehtäviä ja sit aina kun joku sano jotain, aloin laulaa jotain siihen liittyvää laulua, eheh. Ja sit, mä toistin varmaan 20 minuuttia succesful -sanaa, koska oikeesti, sanotaanko sen sussexful vai suxsesful? Ja ainiin, mä en tiiä miksi, mutta me laulettiin saksankielistä laulua enkun tunnilla..




Huomenna mennään koulun kanssa metsämessuille, huhhuh. Heti ekana aamulla on liikkaa ja kuntotesti, sen jälkeen kymmeneltä metsämessuille. Sinne tulee tuhansia muita meijän ikäisiä oppilaita, niin eiköhän siitä tule kivaa! <;







yeah, mä loptean nyt tähän. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti