perjantai 25. marraskuuta 2011

I wanna stay up all night and jump around, until we see the sun

Mun päähän on jääny jotkut pikkujutut, jotka alko hymyilyttää/naurattaa. Ensinnäkin meijän piti olla enkun tunnilla tositosi hiljaa, koska naapuriluokassa oli koe. Mä en oo ihan varma, oliko se julle vai ope, joka lupas tikkarin sille, joka on hiljaiten. Meijän luokkassa kaikki oli hiljaa, paisti anton ja antti, koska antti väitti, että Irlannissa on ES:ssää, koska se on euro shopper ja Irlannissa on euro, koska Irlanti kuuluu Eurooppaan. :D Sitten ussan tunnilla meijän paikkoja vaihettiin ja mun vieressä taululla oli '10 käskyä'. Se oli niin tyhmä, koska eka oli sellanen käsky, että mieti aina vaihtoehtoja. Sitten siellä vikana käskynä kuitenkin 'älä tee mustikkapiirakkaa murotaikinaan, vaan aina pullataikinaan'.

Ainiin, tässä mun synttärikakku! Sori, about viikon vanha kuva.





Tänään oli koulussa valinnaisaine esittely 12. Ennen sitä oli kuitenki liikkaa ja saksaa, mut sen jälkeen pari tuntii meni hirmu nopeesti. Ja meijän koulu olisi loppunu 13, mutta jotkut jäi vielä ylimääräisen tunnin sinne kuuntelemaan niitä esittelyjä ja kiertämään luokasta luokkaan. Ja koska mä jäin (mun lisäks meijän luokalta jäi kans about 10 + kaks c-luokkalaista tuli meijän kaa kiertämään) saan positiivisen Wilmaan! Mutta joo, tänään tein sellasia jänniä perunoita uunissa ja meinasin katto eat pray loven, mutten jaksanu..
kitchen


Mä tossa mietin, kuinka paljon kaipaan kesää. :( Haluaisin pitää vielä sortseja, koska mulla on nyt 3 farkkusortsit ja 2 kangassortsit, ja paljon kesätoppeja. Oikeesti, nyt on syksy/talvi ja kosteeta ja kylmää, ei voi yhtään käyttää mitään hellevaatetta. Ja koulussa ei tarvitsis käyttää takkia, en tykkää. Varsinkaan, kun lumet ei oo vielä tulleet. Tälläinen välivaihde on ärsyttävä!






(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti