sunnuntai 11. joulukuuta 2011

merry christmas, bitch, kiss my ass.

Jep eli kunniaa näistä kuvista kuvaajalle, eli julialle!! Mut hei, lauantaina mulla oli herätys jossain yheksältä ja torkuttelin puol kymmeneen asti. Sitten kun mä jaksoin vihdoin herätä, kävin avaamassa joulukalenteriluukut ja aloin vaan lukea. Jossain vaiheessa menin sitten syömään aamupalaksi joulutorttuja (terveelliset eväät) ja luin lisää, koska Langennut Enkeli on ihan liian hyvä kirja. Kun olin syöny, lähin koiran kanssa lenkille. Ulkona odotti ihana loskakeli, vaikka vasta perjantaina oli ollut lumimyrsky.. :c Sukat ja kengät kastu, ja piti viedä sitten kotona kengät kuivamaan. Sitten, kun olin laittanut kaikessa rauhassa kengät kuivumaan ja lukenu vielä vähän, huomasin, että kello oli jo jotain vaille yksitoista. Mä juoksin kiireessä suihkuun ja sen jälkeen kiiressä kuivaamaan hiukset hiustenkuivaajalla. Suoristin hiukset kiireellä siinä pelossa, että julian äiti ja julia tulee hakemaan mut kesken kaiken, mutta kyllä mä sitten kerkesinkin ihan hyvin. (: 




Julian äiti heitti mut ja Julian keskustaan ja suorattiin siitä Lohjan joulumarkkinoille/vanhan ajan markkinoille. Sato koko päivän ja mun vaivalla suoristetut hiukset kihartu, yhy. Ja ainakin mun kengät ja sukat oli ihan märkinä, tosi kiva niillä kävellä koko loppupäivä. Mä sain kuitenkin ostettua kaikki joululahjat, ja olen niin ylpeä itestäni! Ei tartte huolehtia enää mistään joululahjoista, ja voin ottaa loppu ajan rennosti.




No mut, nyt jatkan One Direction videoitten kattomista utubesta ja meen ihan just nukkumaan, tossa vielä noi pari viimeistä kuvaa. (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti