perjantai 2. joulukuuta 2011

Dear santa, my only wish for christmas is peace on earth.. and maybe little chocolate

Mun joululahjalista, noi kaikki on harkinnalla mietitty. Ton pipon mä haluaisin, koska mulla ei oo ikinä ollu White Moment pipoa ja melkein kenelläkään ei oo kyseiseltä merkiltä pipoa meidän koulussa, ehkä yhdellä. (: Ja sitten toi kukkaro, mulla ei oo kunnollista korttitasku kukkaroa! Hmm, ton kirjan eka osa (Carrien nuoruusvuodet) oli ihan sika hyvä, joten ois kiva saada toi toinen omaks! Sitten toi ginan paita on ihan upee, ja vaikken ole mikään superkristitty, toi paita ois ihan mahtava. Se on niin hieno + mä tartten lisää t-paitoja. Ja tossa ristissä on siis erikokoisia, niittien kuvia. Sitten iPod kuulokkeet, koska edelliset on rikki jajaja tietenkin One Directionin fanipaita! Ainiin - vielä toi ihana tyynyliina! Se on vaan niin sulonen ja toi teksti ja hihi! (: Siinä, hyvät perustelut toiveilleni.

1. White Moment pipo

2. kukkaro, Monki



3. Bushnell Candace: Sinkkuelämää: Ensimmäinen kesä New Yorkissa

4. paita, Gina Tricot


5. iPodille kuulokkeet

6. One Directionin fanipaita
7. tyynyliina, H&M home





Noni, jos saisin noi kaikki, olisin ihan über iloinen! Ja ainiin, mulla on jo suklaarasia jouluks, joten sitä ei tartte laittaa tohon listaan. (; Ja harkitsen jonkin DVD:n laittamista tohon listaan, ei vielä ole varmaa. Jos löytyy joku kiva, niin sitten. Mutta äiti Joulupukki ei suostu ostaa Täydellisten naisten 1. tuotantokautta, se ois sit ollu mielluummin kuin se joku DVD.. :c Mutta joo, iskä sano, että se menee joulukuun puolivälissä hesassa tyylin johonkin selloon, niin jos annan tarkan osoitteen kaikista kaupoista sen sähköpostiin, missä noita vois olla, niin se vihjaisee siitä joulupukille. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti