perjantai 2. joulukuuta 2011

the kids of tomorrow don't need today



Mulla on joulufiilis, vaikkei ole ees lunta, muttamutta. Kalenterista on saanut avata jo 2 luukkua ja sit kattelin jo nettikaupoista joululahjatoiveita, ja laitan jonkun kollaasin sitten tänne, kun oon löytäny kaikki lahjat, mitä haluaisin. :D:D

Ja sitten, viimepäivinä mulla on ollu ahdistusta, koska kadotin kouluun sen ihanan valkosen ruususormuksen ja oon kadotanu kans kameran jonnekin. Tosin äiti sano, että se on nähny sen kameran iskällä, joten tuskin on mitään hätää vielä. (: Ja meijän täti on ollu meillä ja se autto mua tekemään piparkakku talon, ja kuvia siitä tulee silloin, kun kamera löytyy. :D Ja täti kans on leiponu kaikkia piapareita ja joulupullia pakkaseen joulua varten. Ja ainiin, se enkeli osti vielä joulusuklaat meille!
Laitan tähän pari kuvaa viime joululta, tulispa jo joulu!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti