lauantai 17. joulukuuta 2011

and if I ruled the world, I'd name an island for ya



 Oijoijj, kattelin tossa Codyn uusimman musavideon, ehkä suloisin ikinä. ♥ Mä varsinkin tykkään, kun ton kuvaajan sormi näkyy aina välillä vasemmassa laidassa, codyn tanssista ja fish eye kuvauskulmasta ! Ja ajattelin muuten tehä jonkun Cody esittelyn, koska oli toi One Direction esittelykin ja jos joku kiinnostuisi myös Codysta. (:
Mut hei, se video!

Niin siis Cody Robert Simpson on -97 vuonna syntynyt australialainen laulaja. Cody ennen siis asui Australiassa, mutta nyt Los Angelesissa. Cody laittoi joskus nuorempana (n. 11-13 -vuotiaana) videoita YouTubeen, missä Cody lauloi covereita. Joku levy-yhtiö löysi Codyn ja siitä se sitten lähti. (: Mä ite kiinnostuin Codysta sen takia, koska se lauloi YouTubeen mun lempibiisin ihanalla aksentilla, siis Jason Mrazin Im Yours. Aloin siitä kuuntelemaan Codyn muitakin kappaleita ja seuraan Codya Twitterissä sekä sen fanisivuilla + mulla on kauheasti kuvia Codysta. Ainiin, ja seuraan parhaimpani mukaan myös Codyn -98 vuonna syntynyttä siskoa, Allia.
Kesällä mulle tuli kauhea paha mieli siitä, etten varmaan ikinä pääse näkemään Codya. Ja koska olin hirmu surullinen ja masentunut ja itkuisa, äiti ja iskä lupas harkita sitä hyvin tosissaan ja varmuudella, että jos Cody tulee Eurooppaan, pääsen katsomaan. Se toive valaisi mun mieltä kummasti ja odotan innolla sitä, että Cody löytää Euroopan ihmeelliset fanit ja minut !

Ja hei, nyt toi Im Yours Codyn laulamana! Kuunnelkaa aksenttia ihan alussa, kuinka suloista oikeesti. ♥

Ja tietenkin plussaa on se, että Codylla on ihana surffitukka, aksentti ja tyyli. Ja me ollaan sentään samanikäisiä, hihi ! Yksi syy siihen, miksi haluaisin mennä Australiaan kielimatkalle on se, että Cody syntyi siellä. (: Aijon myös lähettää Codylle fanipostia, osoitekin on jo valmiina, en vaan ole saanut aikaiseksi, en tiedä miksi.. Muttamutta, en malta odottaa, että Codyn levy tulee !














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti