maanantai 12. maaliskuuta 2012

this is the part of me, that you're never gonna ever take away from me









Mulla on ollu ihan hyvä päivä, koulu suju ihan jees ja sit koulun jälkeen mun piti mennä tanssiin, mutta arvaatkaa olinko unohtanu kaikki kollarit & paidan & muut kamat kotiin? Huoh. Mutta joo, olin sit annin kanssa ja ostettiin kevään ensimmäiset jäätelöt. (: Mutta joo, mulle tuli kyllä aika kiire niin söin sen kauheella kiireellä ja menin vetämään sitä satujumppaa. Mulla oli sielläkin mukava ja keväinen fiilis, siellä oli sellasii pikkutyttöjä, jotka totteli hyvin ja sit mulla oli ihan kivaakin Mut nyt lähen parin minuutin pikasuihkuun ja kattomaan täykkäreitä, moikka! (:
Ainiin ja sori aika huonolaatuiset kuvat, noi tuli otettuu kiireessä. Ja toi vika kuva on siis suoristusraudalla tehtyjen kiharoiden jälkeä, yritän päättää miten laittaa hiukset teatteriin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti