lauantai 10. maaliskuuta 2012

so many boys in here, where do I begin?









Mä haluun sisustaa mun huonetta, ja oon ettiny nyt kaikkea inspiroivaa. Saan maalata mun huonetta kesällä, ja laitan varmaan yhen seinän beigeks/ruskeeks, maalaan kans kirjahyllyn valkoseks ja sit ajattelin laittaa sellasen seinätarran. Tosin mun pitäis saada toi vanha ja raihnainen telkka pois mun huoneesta, se on niin ruma ja muutenkin se seinätarra sopis täydellisesti siihen seinälle sen yläpuolelle, mutta se telkka pilais näkymän. Äh. Ja oon miettiny kans uutta sänkyä, mutta sitten ton vanhan vois laittaa vaikka osissa varastoon, kun muualle ei mahdu. Mut muuten mun huone on ihan jees, ehkä enemmän tauluja vois laittaa, uuden päiväpeiton ja sit vaikka uus matto. (: Katotaan nyt, miten tää homma edistyy, mut eka pitää saada ideoita, miten mä tän huoneen tilan voisin hyödyntää. Ja yks ongelma on kans siinä, että mulla on niin paljon tavaraa kaapeissa ja kaikkialla, joten olisko aika myydä niitä kirpparilla? Tai sit mä vaan koitan tunkee ne jonnekin takavarastoon. ;) Ja sit vielä yks juttu, tollanen korupuu ois ihan täydellinen! Lähenkin tästä tukimaan ikean sivuja. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti