torstai 23. helmikuuta 2012






 Tiistaina mä menin annin kanssa vihtiin ja mä harjoittelin lautailua ja anni laskettelua. Mä kaaduin jotain 5 kertaa ankkurihississä ennen kuin onnistuin pääsemään sinne ylös asti laudan kanssa. :D Ja rinteessä kaaduin kans aika kunnioitettavan monta kertaa, mut kai mä nyt jotenkin osaan. Kuitenkin se oli vasta mun toinen lautailukerta, jotenjoten! Ja hei, oltiin annin kanssa 9 tuntii laskettelemassa, niin nyt on paikat ihan kipeenä. Keskiviikkona menin miisalle yöks ja ilta sujui sit suomi iskelmän, roskaruoan, juttelemisen, maidon ja chillailun merkeissä. Meillä oli kans kaks leffaa, mut katottiin sit vaan se toinen aamulla. Ja aamulla mulla oli kyllä kauheen kipee olo, koska niskat oli niin kipeet niin päätäkin alko särkee. Ja asiaa ei auttanu yhtään, et otin miisan appelsiininmakuisen lasten vitamiinitabletin, josta tuli kauheet jälkimaut ja melkein oksensin. 
Mut nyt meen kattoo miehen puolikkaita kymmenen minuuttia jäljessä, moimoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti