maanantai 27. helmikuuta 2012

here I am, sitting outside your door, in the rain, in the pain






Mä tiedän, et nyt ei oo paljoo kuvia ja neki jopa naamakuvia ja sit pari tosi turhaa kuvaa. :D Mutta. Mun on luettava hissaa, etsittävä viimeset tiedon Norjasta, siivottava huone ja mennä vetämään se lasten satujumppa. Mä oon nyt karsinu noita juttuja tosta pois, ja tällä hetkellä oon löytäny tasan yhden tiedon tohon Norjaan liittyen ja sit oon lukenu 2 kappaletta hissaa kertauksena. Ja asiaa helpottaakin niin paljon se tosiasia, et nukuin hirmu vähän, koska heräsin jossain puol 5 aikaan yöllä ja sit olin hereillä loppuajan. Ja nukahdin tääl kotona lukiessani hissaa, niin eipä taida tulla seuraavanakaan yönä mitään nukkumisesta...
No mut anteeks tää kauhee valitus, oli vaan pakko purkaa näitä asioita!  Mut toivottavasti teijän koulu alko hyvin, ettekä masennu täysin, vaikka mä valitan täällä. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti