torstai 29. syyskuuta 2011

i'm not a robot

Joo moi, eli koska ed. postaus oli sellaine nopea tiivistelmä kesästä ja kaikista tapahtumista, niin nyt tulee normipäivä -kerronta. (:  Eli, keskiviikkona olin Julialla ja tehtiin eka kouluhommat, sit ulos. JA me syötiin porkkanalettuja ! Eka kerta, kun oon syöny porkkanalettuja! Pyöräiltiin Julian kaa ympäri perttilää ja sit päätettiin mennä vilkasee annin kotona. Mä sanoin Julialle, et ehkä meil pitäisi olla jotain tuomista, kun se on kipeenä. Julia sit löysi sen taskusta jonkun Paussi -patukan ja me sit vietiin se Annille ja jatkettiin matkaa. :D:D
Joo, syksytuuli & sateet, sen takii mun sormet näyttää nakeilta (:

Koulussa eka oli Baking in English tunti, ja öö. Mun laukku meni yhestä kohtaa rikki ja sit mulla kesti tyyliin 5 minuuttia saada kemian kirja laukkuun, kun se oli niin täynnä. Vika tunti oli enkku ja meijän piti tehä 7 monistetta, niin paljon kuin keretään. Mulla ja Teealle kesti about 25 minuuttia saada ne monisteet meijän eteen, koska se oli sellasta sähläystä: "hei mul onki jo tää moniste!" "nii mut toi on eri moniste ?"  "kuka laitto nää jutut mun pulpetille?" 


Oh nam , toi kana-riisi-kasvis juttu oli niin hyvää. + olin tehny pari päivää aikaisemmin mokkapaloja. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti